0 oy

Ülkelerin nüfusu, sanayi üretimi ve tüketim artıkça karbon salımları da artmaktadır. Buna göre karbondioksit salımında aşağıdaki ülkelerden hangisi diğerlerine göre öndedir?

Kenya

ABD

Mısır

Norveç

Seçmeli Coğrafya - 3 kategorisinde (1.6k puan) tarafından

1 cevap

0 oy

Seçmeli Coğrafya - 3 dersi için bu sınav sorusunun cevabı :

ABD

(1.4k puan) tarafından
29,479 soru
29,640 cevap
2 yorum
2,447 kullanıcı